niedziela, 26 października 2008

kartka bardzo błyszcząca :)

Powstała wczoraj wieczorem dla bratowej. Obie lubimy B&W i srebro, tylko ona jeszcze dodatkowo lubi błyszczeć, a ja już niekoniecznie ;) Czyli karteczka robiona specjalnie dla niej z nadzieją, że trafi pod jej gust. I chyba cel się udało zrealizować, bo kilka razy usłyszałam, że się podoba i żebym wreszcie zrobiła te skrapy z jej dziećmi...

Zdjęcia robione przeze mnie, mam nadzieję, że wystarczająco dobre... Na tym drugim kawałek wnętrza, gdyby się ktoś nie domyślił ;)

A przedwczoraj udało mi się całkiem dużo nowych zakładek pododawać :) Jeszcze kilka rzeczy bym tu chciała mieć, ale to ze spokojem. Trzeba nieco czasu, żeby się zadomowić...

3 komentarze:

minimysz pisze...

Piękna karteczka :)

ami pisze...

dla mnie troszkę za błyszcząca ale rozumiem że to pod gust obdarowywanej:)
ale fajna jest:)

a.batory pisze...

cudna !!!!!!!!!!
na bank sie musiała podobać

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...