poniedziałek, 13 kwietnia 2009

z motorem (LO, o o o ;)

No tak, niestety fotografowanie zdecydowanie nie jest moja dobrą stroną, nad czym od dawna ubolewam :( W związku z tym - kolory są oczywiście przekłamane, a kolor bazy jest jakąś wypadkową ze zdjęć. A sam LO powstawał chyba z pół roku... Tak, nie pomyliłam się, he he :D Pomysł powstał naprawdę daaawno, ale projekt się nie spodobał (męzowi między innymi) i straciłam do niego serce. Postanowiłam, że po prostu przykleję wszystko tak jak planowałam, bo i tak nic więcej nie mogę wymyśleć, i po prostu zabiorę się za jakieś następne, może lepiej (i szybciej) pójdą? Ale gdyby ktoś miał pomysł, co tam jeszcze można by dodać, szczególnie na górze i na dole, zeby całość nieco wzbogacić, to będę wdzięczna za sugestie :)


3 komentarze:

elka pisze...

Mi sie podoba naprawdę .Jedynie wydaje mi się że warto spróbować obniżyc troszkę całośc tz poczynając od kokartki z tym jak leci i tam zostje po prawej stronie u góry puste miejsce to ja bym tego liścia czy kwiatuszka powiększyła .Wiem ,wiem pewno tak ci wytłumaczyłam że nie wytłumaczyłam

Unknown pisze...

ja tez troche jak elka, zmienilabym tylko ulozenie, tzn np calosc bym wrzucila np do lewego dolnego kata :)
albo te kwiatowo lisciowe zawijaski po prawej, przerzucilabym moze w dol, zby lekko zapelnic

poza tym to nic temu scrapowi nie brakuje, jedynie inne rozlozenie, zeby wszystko zgrupowac w 1/4 kartki
bo jest bombowy!! i zdjecie i scrap i tytul

K.C. pisze...

Niesamowity scrap, wiem, że się powtarzam, bo pisałam to już na forum, ale nie mogłam się powstrzymać. Fantastyczny!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...