środa, 26 sierpnia 2009

kapelusznik :)

Antoś szalenie lubi zakładać różne nakrycia głowy i bardzo chętnie przymierza nawet takie nieco dziwne. A już wyjście na dwór BEZ czapki jest po prostu niewyobrażalne :) Na skrapie jest jest jego zdjęcie na plaży w moim słomkowym kapeluszu. Poza tym z ciekawszych rzeczy wykorzystałam nowy stempelek bąbelkowy i napis "mój skarb", oba nabytki z i {lowe} scrap . A kwiatki robiłam sama na szydełku, o! Trochę krzywe, ale własne ;) Zawijasek potraktowałam tuszem brązowym, a potem brokatem Timowym. Miał być jeszcze napis "kapelusznik", ale nie mogłam się jakoś zdecydować czy na górze czy na dole, psuły mi się proporcje i ostatecznie zrezygnowałam z napisu.


A eight otworzyła sklepik, o tu, zapowiada się obiecująco, a z tej okazji jeszcze dodatkowo ogłosiła candy!!! Wcale nie zapraszam ;)
I jeszcze candy u enczy, super słodkości!
A efinka vel marcelina30 rozdaje przepiękne stempelki własnej roboty z okazji urodzin!
I jeszcze candy u molli, tylko do 1 września!

13 komentarzy:

Jolinek pisze...

świetny jest! taki słoneczny, kolorowy no i energetyczny,o modelu nawet nie wspomnę, w tym kapeluszu wyzwala we mnie bardzo macierzyńskie emocje:)
buziaczek:*

Madzioza pisze...

Super scrap!
Zdjęcie urocze no i brawo za słodkie kwiatuszki samodzielnie wydziergane!

MOLLIK pisze...

śliczny scrap! a kwiatuszki też śliczne! i brązowe a ja lubię brąz :)

Berberis pisze...

świetny scrap - a kwiatuszki tylko pozazdrościć, świetnie wyszedł ten zawijas :)))

K.C. pisze...

Świetny! Najbardziej powala mnie zdjęcie, które wydobyły skrupulatnie dobrane dodatki.
Super!

adda pisze...

Pięknie to zrobiłaś!!! Pięknie!!!
Papier, kolory i kompozycja - cudo!!!!

Pozdrawiam

UHK Gallery pisze...

Świetny scrap, a ten papier UWIELBIAM!!!!!!!!!!!!!

Całość ślicznie zgrana, plus cudne szydełkówki...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny scrap!!!
Piękne kawiatuszki wydziergałaś :)

Patrycja Antonina pisze...

energiczny, chetnie bym przyjęła taki prezent :D

a.batory pisze...

a ja od lat takiego kapelusza na plażę szukam no!
scrap cudowny począwszy od papieru kompozycji dodatków modela (szydełkowców zazdraszczam!)

ostatnio pisałam o zębach:) ...się jeden na dziś rusza! ale mamy piekło w domu!moje dziecko nie toleruje nakryć głowy i ruszających zębów się okazuje że też;)

ScrappyBlueStones pisze...

Kwiatki krzywe? A kapelusz niby co - prosty?? A jak cudnie przecież wygląd!!!

Cudny scrap!

Filka pisze...

i jeszcze bardziej żałuję że sobie nie kupiam podobnego, chyba z pój godziny sie zastanawiałam i wyszłam ze sklepu...
fajny kapelusz!!!!!!!
scrap nie mniej :)))
buźka serdeczna :*

Unknown pisze...

naprawde baaardzo udany scrap!
bardzo mi sie podoba atmosfera jaka sie z niego "ulatnia"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...