czwartek, 18 marca 2010

same kolczyki, ale za to BARDZO dużo ;)

Część świeżutkich, część już nieco mniej, niektóre poszły w świat, niestety bez uwiecznienia na fotografii... No nie znoszę po prostu fotografować biżuterii, ZAWSZE wychodzi na moich zdjęciach gorzej niż w rzeczywistości :( Choć i tak zrobiłam - moim zdaniem - znaczne postępy i teraz nawet WIDAĆ kolczyki na moich fotkach, he he ;)
Dla ułatwienia komentującym ponumeruję fotki, wtedy łatwiej będzie można powiedzieć, które najbardziej się podobają (jeśli w ogóle jakieś się podobają...). I jestem ogromnie ciekawa, które WAM się podobają! Bo z dotychczasowego mojego blogowego oglądactwa i wymiany opinii ze znajomymi z "reala" wynika, że mój gust jest... hmmmm... inny :) Niż większości w każdym razie, właśnie w kwestii biżuterii, a szczególnie zrobionej przez mnie :)
No to koniec gadania, czas na zdjęcia:

1. gdyby ktoś przypadkiem wiedział co to za kamień (?), to będę wdzieczna, bo nie pamiętam niestety :(

2.

3. różowy kwarc
4. noc kairu
5.
6. turkus i lawa
7. turkus
8.
9. te i następne są bardzo podobne, ale jednak NIE identyczne :)

10.

trochę fioletów...
11.

12.
13.
14. takie trochę dziwne, te koraliki są akrylowe (leciutkie) i mają taki perłowy połysk...

15.
16. koral
17. też koral
18. a tu właściwie nie ma się co chwalić, bo niewiele mojej pracy przy tej parze kolczyków, ale ładne są, więc pokazuję :) mam jeszcze takie kwiatki żółte i ciemno-różowe, ale pokazywać wszystkich nie będę, bez obaw ;)


I to wszystko na dziś. Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca!!!

A szczególnie gorące podziękowania kieruję do tych, którzy zostawiają komentarze!!!

Wiosenne buziaki przesyłam wszystkim!
:* :* :*

13 komentarzy:

asica.p pisze...

4,6 i 17 dla mnie naj naj:)

Joanx pisze...

Korale koloru koralowego... dla mnie naj :D ha ha ale też 2 mi się bardzo podoba :)

Ewa Kierzek pisze...

Te fioletowe kwiatki bardzo by mi pasowały do moich zimowych ubranek :)

Joanna Oborska pisze...

Pierwsze i trzecie najładniejsze:)
Wiem co masz na myśli pisząc o fotografowaniu biżuterii, bo też robiłam. Zawsze w rzeczywistości były ładniejsze. Mój gust też nigdy nie pokrywał się z gustem większości;)

Guriana pisze...

dla mnie naj 2..potem 6 i 1...chyba będziesz miała zagwostkę..jak widac tu też gusty podzielone:))

Berberis pisze...

Cóż za wysyp śliczności - mam kilka faworytek :) :) :)
i te w niebieskościach sliczne i te we fioletach.....

gooseberry pisze...

7,8,17... jak dla mnie naj ;)

Jolinek pisze...

Ostatnie zdecydowanie naj dla mnie:)pozostałe równie cudne:)

Dunia pisze...

Ale pracowita jesteś dziewczyno! Świetne te Twoje kolczyki! Mi najbardziej do gustu przypadły: 1, 4, 9 i 17. Używasz srebra, czy tylko posrebrzonego metalu jeśli chodzi o część przy uchu?

coco.nut pisze...

Duniu - bigle czy sztyfty, w każdym razie część "douszna" jest zawsze srebrna :)

Nowalinka pisze...

Piękne dwójeczka i osiemnastka naj, naj :)

Rossie pisze...

mi sie najbardziej podobają 1, 2 i 17 :D ale wszystkie są łądne, no!

Unknown pisze...

1 i 15 jak dla mnie choc wszystkie mi sie podobaja...
buziole, tak milo tu zagladac... :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...