czwartek, 27 maja 2010

ptaszkowe różności :)

Koleżanka niedawno obchodziła urodziny i specjalnie dla niej powstała taka oto ptaszyna:


Ptaszek jest broszką :) Kolory na zdjęciach przekłamane, jest z grubego szarego melanżowego filcu z turkusowymi dodatkami. Ale skoro były urodziny, to należało złożyć życzenia, najlepiej w trwałej formie, czyli potrzebna była również karteczka:


Nie obyło się tradycyjnie bez papieru z ILS, a ze scrap.com.pl wykorzystałam pięknego sztruksowego brązowego ćwieka i biały tusz latarniowy, który dodatkowo zembossowałam, a stempelek pochodzi z polpompu.

Myślami jestem ze wszystkimi zagrożonymi powodzią lub już przeżywającymi zalanie, mam nadzieję, że nie będzie już więcej strat ani ofiar!

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

śliczna karteczka i uroczy ptaszek:)

Jolinek pisze...

moje są te skarby:)! na widok ptaszorka mam do tej pory obłęd w oczach,jeszcze raz wirtualny buziak dla Ciebie:*

fanta1992 pisze...

Świetne prezenciki!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny urodzinowy zestaw :).

Michelle pisze...

Piękny, piękny prezent! I jak ty wycęłaś tak misternie tego tyciego ptaszka na kartkę?

coco.nut pisze...

dziękuję dziewczyny! :*

Michelle - to gotowiec kupiony kiedyś w craft4you, dokleiłam mu tylko oczko ;)

K.C. pisze...

Nie chwaląc się, ja również zostałam obdarowana imć ptaszyną, za co jeszcze raz ślicznie dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...