sobota, 17 lipca 2010

(jednak nie) rybak

Pod wpływem wyzwania skrapujących polek postanowiłam zrobić dziś coś w wyznaczony sposób: clean&simple, z jednym zdjęciem, chorągiewkami, na gładkim tle, z jak najmniejszą ilością kolorów. Kolory są zasadniczo 3 - biały/kremowy (liczę jako jeden), czerwony i niebieski, poza tym fotka w sepii i dosłownie odrobina czarnego cienkopisu. Przeszycia ręczne, nie mam teraz dostępu do maszyny niestety :(

Chorągiewki:

A wieczorem jeszcze postanowiłam wprowadzić drobną zmianę i do jednego słowa użyć wytłaczarki. Fotkę robiłam już przy sztucznym świetle i z lampą, stąd takie dziwne ujęcie i kolory nie bardzo...


Wszystkie elementy z wakacyjnego kitu ILS :)

4 komentarze:

Dusia pisze...

świetnie Ci wyszedł scrap!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

bardzo fajny jest - widziałam dzisiaj! :))))

kobens pisze...

A wiesz, że od razu sobie pomyślałam, że on chyba z kitu ILS powstał? Chyba ten wakacyjny był bardzo charakterystyczny i doskonale się nadaje (jak widać na załączonym obrazku) do "obrabiania" zdjęć ;)
Świetnie wyszedł jednym (no dobra, więcej niż jednym) słowem :D

Niebiesko_Oka pisze...

Świetny, bardzo wakacyjny scrap!
:D.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...