piątek, 20 stycznia 2012

czerwony kapturek

Jak zobaczyłam tę serwetkę, to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć i szybko coś z nią zrobić :) Na szczęście przytrafiła się okazja, potrzebny był prezent ;) I taki jest efekt:


Początkowo planowałam białe kropeczki na czerwonym tle, ale podobało mi się tak i bałam się zepsuć, więc czerwone zostało. Ale pokropkowałam sobie chociaż wnętrze, które najpierw przemalowałam na biało, i tak mniej więcej wygląda:


Szczegółowe materiałoznawstwo dostępne oczywiście na blogu stonogi :)

Do kompletu powstała również karteczka. No - powiedzmy, że komplet jest tu rozumiany bardzo luźno, może powinnam raczej powiedzieć, że to kartka do towarzystwa ;) Kolory przekłamane i w ogóle wszystko jakieś takie nie bardzo na zdjęciu :( W rzeczywistości naprawdę ładniej wygląda, ale to już musicie mi niestety na słowo uwierzyć...


I jeszcze chciałam wam pokazać, że takie piórko namalowałam sobie akwarelkami ostatnio. Jeśli chodzi o rysowanie/malowanie to jestem totalne beztalencie, ale STRASZNIE bym chciała umieć, więc czasem próbuję coś tam ;) Osoby wykształcone w tym kierunku proszę o nie przyglądanie się szczegółowo ;) A rysuneczek powstał pod wpływem pięknych malunków Alisy. Jestem ogromną wielbicielką jej stylu!


I to by było na tyle... Choroby powoli odpuszczają (tfu, tfu), pracy dużo - to bardzo dobrze, ale kilka projektów zaczętych czeka na wykończenie i coś mi z tym trudno - to z kolei niedobrze ;) Czyli po prostu - samo życie!

Miłego weekendu wszystkim odwiedzającym życzę!

17 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Pudełko wyszło Ci fantastycznie, karteczka też jest świetna i pasuje jak ulał:)
A piórko też mi się podoba:)
Pozdrawiam:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne pudełko, bardzo fajny bajkowy efekt :)
Karteczka też urocza, a piórko śliczne i leciutkie :)

Dunia pisze...

Pudełko przecudnej urody! nie dziwię się, że zapałałaś do serwetki takim uczuciem :o) Karteczka pięknie pasuje.
Piórko wymiata ;o)

Tores- pisze...

Piękne pudełeczko, faktycznie motyw na serwetce chwytający za serce :)

lilavati pisze...

fajne prace, bardzo fajne:) a co do zdjęc z czerwienią w sztucznym świetle mam tak samo:( i jak mnie korci, żeby je szybko wrzucic na bloga, to następnego dnia podejmuję próbę w dziennym świetle i podmieniam, zawsze jest trochę lepiej:)
pozdrowionka

madebyviva pisze...

FANTASTYCZNE PUDEŁKO!! I pasująca do niego kareczka! A piórko też super :-)!

Lili pisze...

serwetka jest boska, muszę nabyć:) a wyszedł ci komplet cudnej urody:)
co do piórka, tez bym chciała umieć rysować, może mnie moje dziecko kiedyś nauczy:)

Joanna Oborska pisze...

Komplet jest śliczny! Piórkiem zachwycam się bardzo, bo akwarelami to ja co najwyżej mogę ładną plamę zrobić i to niekoniecznie. Coco, na moje oko to Ty uzdolniona malarsko jesteś:) Serio. :)

Chimera pisze...

Pudełko jest przeurocze, sam motyw bardzo inspiruje. Karteczka śliczna, no świetne towarzystwo stworzyłaś!

Rae pisze...

Faktycznie serwetka cudna! Aż szkoda byłoby nie wykorzystać :)
A karteczka do kompletu jak najbardziej pasuje :)

Barbara pisze...

Kapturkowe pudełeczko jest cudne!!! wspaniale wykorzystałaś serwetkę...i komplecik pełny bo z śliczną karteczką.A jeśli chodzi o malowanie to próbować trzeba...piórko śliczne :)

maj. pisze...

Komplet cuuuudny!!!!!!!!!
Akwarela wyszła ślicznie, chyba jesteś uzdolniona i to bardzo!!!!!

Kasia pisze...

Też mam ochotę na tą serwetkę :))) Piórko jest cudne!

sabi-chic pisze...

bajeczne pudełko:)

gooseberry pisze...

piórko piękne...
pudełko słodkie :) muszę nabyć tą serwetkę :)

OriBella pisze...

Świetne, bajkowe pudełeczko:)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Ależ serwetkę upolowałaś! Świetna! I super, ze obrazek w sam raz z rozmiarem na pudełeczko :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...