niedziela, 24 czerwca 2012

dla taty

Karteczka. Szczegółowe materiałoznawstwo dostępne na blogu stonogi.pl  ;)  Ale polecam waszej uwadze ten fantastyczny stempel! Nie wymaga użycia bloczku akrylowego, potrzeba tylko trochę tuszu i można szaleć :)


U mnie pogoda zrobiła się delikatnie letnia i weekend upływa przyjemnie...Wczoraj zerwałam w ogródku dwie pierwsze maliny (dzieci zjadły), a w kuchni eksperymentowałam i zrobiłam po raz pierwszy - ale na pewno nie ostatni - pavlovą. Wg przepisu z TEGO miejsca. O zdjęciu niestety nie pomyślałam, ale w sumie była bardzo podobna do ilustracji przepisu, jedynie bez tych zielonych listków ;) Zniknęła błyskawicznie, a goście byli zachwyceni, co jest świetną rekomendacją, bo ja do mistrzyń kuchni nie należę i zdecydowanie preferuję przepisy nieskomplikowane ;)  A jak już jesteśmy przy słodkościach, to mogę wam też polecić przepis na sernik - pierwszy, który mi wyszedł jak należy! Od tego pierwszego wypieku robiłam go już kilka razy i zawsze jest świetny. W dodatku jest prosty i nie wymaga osobnego przygotowywania spodu ;) Znalazłam na niego przepis TUTAJ - fantastyczny blog, jeśli ktoś jeszcze nie zna tego miejsca, szczerze polecam!

ps. przy okazji przypominam o wyzwaniu #8 na blogu stonogi i rewelacyjnej nagrodzie!!!


10 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Mmm, świetna karteczka, piękne ma kolorki :)
Z ciastami mam podobnie jak Ty, wczoraj udało mi się nawet upiec zakalec w prostej babce, która zawsze mi wychodziła :(

Oliwiaen pisze...

Ale piękna kartka, narobiłaś mi apetytu na stempelek :-)

OriBella pisze...

Stempelek dobrze wykorzystany, świetna, męska praca:)

Jyoti pisze...

Piękna, bardzo nastrojowa karteczka!!!
I gratuluję kulinarnych sukcesów:)

Ludkasz pisze...

Fantastyczna kartka!!!
Stempel ogromnie mi się podoba...
muszę koniecznie przestudiować podane przez Ciebie przepisy:)

ArtMagda pisze...

świetne! kolory i prostota formy - bardzo mi się podoba :)

Boei pisze...

Cudna! Stempelek śliczny;)

Barbara pisze...

świetnie wyszło to stemplowanie :)

Niebiesko_Oka pisze...

Ta kartka ma to "coś"!
A stempel warty uwagi ;).
Następnym razem swoje wypieki musisz koniecznie sfotografować :D.

sajciastyczna pisze...

ta kartka jest przecudowna, kwiatki powyżej też, ale ta mnie zauroczyła <3

a ciasta robić akurat uwielbiam, natomiast z gotowaniem jestem na bakier ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...