piątek, 15 czerwca 2012

nie jesteś sam


 Moje najnowsze LO, na przepięknych materiałach -  ze sklepu stonogi.pl oczywiście :) Szczegółowe materiałoznawstwo można już znaleźć na sklepowym blogu, w TYM poście.







 Zdjęcie dość wiekowe, biorąc pod uwagę, że jego bohater niedługo skończy 7 lat, ale bardzo je lubię. Poza tym nie mam nic do dodania, tym razem wyjątkowo udało mi się odpowiedni journaling zamieścić na LO ;)

pozdrawiam przedweekendowo (podobno ma się zrobić ciepło i pogodnie?)
coco.nut

ps. tradycyjnie polecam powiększenia zdjęć ;)

ps2. przypominam o stonogowym  wyzwaniu #8 - nagroda naprawdę warta wysiłku!!!

6 komentarzy:

madebyviva pisze...

fantastyczny scrap! wzruszający taki... nostalgiczny... :-)

a pogoda mam nadzieję, że się poprawi - bo u nas zimno, ciemno i pada już dwa tygodnie - dłużej nie zniosę :-)

lilavati pisze...

oj tak, wzruszający...

Chimera pisze...

Jest prześliczny, bardzo klimatyczny i jak Dziewczyny napisały, wzruszający. Bardzo mi się podoba .:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny skrap :) Nie tylko wykonanie i kolory, ale również przesłanie... Cudo :)

OriBella pisze...

Scrap super, fotka i tekst idealne:) Mam nadzieję, że pogoda dzisiaj już lepsza, bo u nas słońce, słońce , lekki wiaterek i słońce:)Pozdrawiam:)

agea happiness pisze...

świetny scrap:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...