sobota, 19 stycznia 2013

z cytatem

 Kiedyś, gdy dostałam od ami przepiękny art journal, umówiłyśmy się, że będziemy żurnalować tematycznie. Czas biegnie w tempie zastraszającym i jakoś tak zawsze nie po drodze mi z tymi tematami było... A poza tym, ten zeszyt taki piękny, że szkoda mi go było... Ale przyszedł czas i powstała pierwsza strona :) Temat: "z cytatem". Mojego ulubionego autora, który może średnio pasuje do widocznej w tle rosyjskiej czcionki, ale dla mnie ma wymiar osobisty i zdecydowanie jest odpowiedni na pierwszą stronę nowego art journala :)





No i ponieważ użyte w powyższej pracy glimmer misty, w małych buteleczkach, zostały nabyte Na Strychu (akurat nie ma tych konkretnych kolorów), praca mieni się cała, a brokatu - w pięknym odcieniu turkusu - też nie żałowałam, to zgłaszam tę pracę również na Brokatowe wyzwanie.


I jakoś tak niepostrzeżenie pierwszy tydzień ferii już minął... Drugi pewnie przeleci jeszcze szybciej... Ech...


12 komentarzy:

Chimera pisze...

Wygląda naprawdę świetnie, aż chciałoby się go podotykać :)

Tores- pisze...

Ale ślicznie błyszczy! I super cytat.

Barbara pisze...

Żurnalowanie to dla mnie dalej ciemna masa więc się tego nie tykam a podziwiać mogę u Ciebie :)

Matilde pisze...

Świetna strona!

AgnieszkaD pisze...

Świetny wpis!

OriBella pisze...

Tutaj, to już buźkę rozdziawiłam na całego... kurcze jakbym ja gdzieś bliżej Ciebie mieszkała, to już bym się na jakiś kurs art-jurnalingowy do Ciebie wprosiła, a co;)

Evik pisze...

niesamowite!

ArtMagda pisze...

twórcze cudo! podziwiam Twoją kreatywność!!!

Boei pisze...

Oryginalnie i intrygująco!;)

Anonimowy pisze...

What a beautiful page! I like all the texture and the colour graduation on the background. And it's such a great quote, one of my favourites.

Magda pisze...

Rewelacyjna strona :)

Anonimowy pisze...

Beautiful page! I love that quote!
Alison

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...