piątek, 23 sierpnia 2013

ProzART cz.2

 Kolejne warsztaty były z.... ktoś jeszcze nie rozpoznaje?   ;)))  Oczywiście z Finnabair, naszą scraperską dumą narodową i międzynarodową gwiazdą, której niesamowity styl jest łatwo rozpoznawalny i całkowicie nie do podrobienia, mimo że wiele osób się stara, ze mną włącznie, he he ;)   W każdym razie warsztaty były świetne i myślę, że wreszcie pojęłam pewne aspekty, które do tej pory były dla mnie niezrozumiałe. Nie mówiąc już o tym, że po prostu bawiłam się świetnie - psikanie, stemplowanie, tuszowanie, a do tego kupa żelastwa, kwiatków i koronek, czegóż można chcieć więcej?  :)





Ciąg dalszy nastąpi, bo to jeszcze nie koniec!

pozdrawiam wszystkich zaglądaczy, buziaki! :*  :*  :*

9 komentarzy:

Tores- pisze...

Podoba mi się, jak upchnęłaś kwiatki do tej metalowej miski :)

Barbara pisze...

Zaskakujesz mnie coraz bardziej-piękne to jest !!!

lin_ka1 pisze...

łał... mnie też się podoba. I nie wiem co bardziej... kolorystyka czy kompozycja. W sumie całość jest śliczna.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

fantastyczne kolory, piękne tło, a klimat bardzo Finnowy ;)

OriBella pisze...

Cudny scrap, po prostu CUDOWNY!!! Oj chciałbym Cie zobaczyc w trakcie tych warsztatów, musiało byc nieziemsko:)))

Kreatywna Uliczka pisze...

Coco on jest absolutnie obłędny :) jestem nim zachwycona :).

Dorota pisze...

Fantastyczny! Świetna praca!

Madlenia pisze...

Wow! Cudowny! Te kolory, kompozycja, dodatki i w ogóle...Piękny!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

fantastyczny! kolorystyka piękna i mistrzowskie wykonanie :)
pozdrawiam, Ewa
http://skoknaszafe.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...