piątek, 27 czerwca 2014

drzewka, piórka, kwiatki i inne zakładki

Jak mnie nie było, a nie było mnie tu dość długo, to zajmowałam się różnymi rzeczami, najczęściej w ogóle nie związanymi z tzw. działalnością artystyczną. Pochłaniały mnie sprawy zawodowe i szeroko rozumiane rodzinne. A w chwilach, gdy byłam w stanie się oderwać, robiłam małe użytkowe bazgrołki, które mają się stać docelowo zakładkami. Dziś pokażę pierwszy rzut, już wykończony. Częściowo udało mi się pogrupować je tematycznie...

Najpierw więc drzewka. Pierwsze z prawej sote, czyli tylko pisak na białym tle. To w środku pokolorowane kredkami Neocolor II (gdyby ktoś wiedział, gdzie je można w Polsce kupić na sztuki, to będę wdzięczna za info!) i rozmazane niedbale wodą. To po lewej narysowałam na tle wcześniej pokolorowanym distressami.



 Kwiatki:



Takie nie-wiadomo-co:


Grzybek (gdyby ktoś się nie domyślił patrząc, he he ;)) A niebieskie tło jest pomalowane pędzelkiem z wykorzystaniem tuszu distress):


I piórka (to po lewej pokolorowane akwarelami, to po prawej narysowane na tle wcześniej zabarwionym distressami):


A tak z grubsza wyglądają z drugiej strony, w sumie nic ciekawego, ale nie zostawiłam gładkiego kartonu:


Gdyby kogoś interesowała baza, to na zakładki zawsze wykorzystuję przekładki kartonowe z pudełek z herbatą (zawsze kupuję duże opakowania, a że dużo też jej piję, to mam regularne dostawy surowca).

I jeszcze pytanie - czy ktoś może sprawdził empirycznie, czy droższe/ artystyczne akwarele ze sklepu plastycznego  NIE brudzą po wyschnięciu? W przeciwieństwie do takich szkolnych, które zawsze po dzieciach wykańczam... Zapomniałam się i pokolorowałam kilka obrazków na zakładki, ale one brudzą :(  Spróbuję je zabezpieczyć fiksatywą (albo lakierem do włosów ;)), ale w przyszłości wolałabym od razu malować nie brudzącymi farbami... Będę wdzięczna za opinie!

pozdrawiam już wakacyjnie!

ps. I'm linking my little bookmarks to Paint Party Friday!

16 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Jakie fantastyczne prace...podziwiam :) Cudownie tworzysz:) Pozdrawiam-Gosia

Susan pisze...

Love your doodling art and the wonderful vivid colors.

Valerie-Jael pisze...

BEAUTIFUL!!!! Valerie

gooseberry pisze...

oj takie nie wiadomo co mi się podoba :) no i ten grzybek....i piórka... wszystko super...

Studio Kaufmann pisze...

What amazing artworks! I really love the feather bookmarks. Happy PPF

Tores- pisze...

Tak długo Cię nie było! Się martwiłam!
Zakładki bardzo śliczne, podobają mi się bardzo piórka, grzybek i środkowe kwiatki. A to nie wiadomo co, to nie chcę Cię martwić, ale to jest po prostu wnętrze jelita... ;)

Faye pisze...

I like all the art you show today.

lin_ka1 pisze...

cudne.... ten braak czasu na robótki plastyczne był baaaardzo owocny :)

Chimera pisze...

Jakie one piękne! Nie wiem, które podobają mi się najbardziej, wszystkie są naprawdę śliczne :)

Drycha pisze...

Ale się wzięłaś na rysowanie :D
Tusz w kredce Inktense jest permanentny po wyschnięciu :)

DVArtist pisze...

You are fantastic. All of these are beautiful.
Nicole/Beadwright

bellefrogworks pisze...

What lovely little pieces of art - one is more beautiful than the next. I don't think I could pick which one I like the best.

Amlai pisze...

Urocze zakładki!

Giggles pisze...

I love your artwork....GORGEOUS doodles!!

Hugs Giggles

AgnieszkaD pisze...

Wspaniałe prace! Podziwiam !!!

SiódmyAnioł pisze...

Oj-joj-joj! Są boooooskie! Wszystkie! Absolutnie ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...